Kup BERESZIT i wspomóż WOŚP!

Na stronie allegro można znaleźć tysiące wspaniałych aukcji wspierających Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Z fascynacją oglądałam szczególnie te nietypowe pozycje, a także te, zbierające szczególne emocje (i kwoty). Ja sama postanowiłam dołączyć się na znacznie mniejszą skalę. Wystawiłam na aukcję pierwszy tom historycznej publikacji Tory Pardes Lauder. To pierwsze po wojnie polskie tłumaczenie Tory i jestem dumna, że w nim uczestniczyłam. Moim autorstwem jest większość tłumaczeń komentarzy do Bereszit. Wiele się nauczyłam w czasie intensywnej pracy nad tym tłumaczeniem i mam nadzieję, że księga ta stanie się źródłem radości i nauki dla kogoś innego.

Wiem, że prawie niemożliwe jest znalezienie BERESZIT w sklepach, tym bardziej jest to wspaniała okazja!

Licytacja rozpoczęła się od 54zł. Wybrałam tę sumę, gdyż jest to potrojenie liczby 18, czyli CHAJ, którą to liczbę często używa się w przekazywaniu cedaki. Oby BERESZIT zdobyło znacznie więcej niż tylko trzy „chaje”. Proszę przekazać jak największej liczbie osób link do tej aukcji. Razem wspierajmy wcześniaki i ciężarne matki z cukrzycą.

 

KLIKNIJ TUTAJ

Dziękuję!

Skomentuj

